Tuesday 26 November 2013

Bosan....

Hai korang....

Apakah bosan sungguh minggu ni bos aku outstation..so aku pun takde kerja nak buat.. ada la surat untuk failing...tapi agak kemalasan..aku simpan kerja tu bila bos ada..so bos akan tgk aku punye rajin mcmne..nak nak akhir tahun ni nk capai KPI..mesti nk tunjuk kerajinan depan bos...bos xde takpe kite malas malasan tp perlu la duduk kt tempat hokey, jangan nak merayap tak tentu hala...

Bila bosan gini aku suke blog walking orang lain antaranya Sepet dan partner dia Qery... Kawan aku si Masri kate ni kawan dorg bile aku ckp ngn dia suh baca blog Sepet ni sebab besh... skali dia ckp laki sepet tu kawan aku...apekah dunia ini sgtla kecik kan... First blog aku baca mase tu tgh hot hot and spicy blog Jejari runcing..mase tu dia ngah couple lagi dengan apek...pastu baca lak blog Fatin Liyana si doktor yg awesome, Irine Nadia Marcello sgt comel dgn baby Medina, Namee Roslan ni cantik uoll....aku sangat kagum dgn dia ni sebab percintaan dorang yg sgt sweet sweet sour tu....akhirnya kebahagiaan milik dorg... mudah mudahan hingga ke Jannah.. :)

Turn aku bile?? hahaha..aku pun xtaw...perancangan tiada lagi setakat ni..hewhew...walopun pedih dah telinga dengar dorg sibuk suh kawen cpat, aku nk wat cmne kalo pihak laki x ckp pape....mak plak aku faham da..kawan2 dia asyk tanye bile pija nk kawen..cpatla kawen, nnti auntie2 pindah x dpt tgk pija kawen..owh...mak nk suh kawen x sabo nk timang cucu lew tu..kan kan...aku lagi tak sabo...hahah..gatai....



No comments:

Post a Comment