Tuesday 26 November 2013

BlinQ Beauty produk yang awesome...

Hai dear....

Semalam aku dapat parcel yang aku beli dari BlinQ Beauty Shah Alam...Macammana aku boleh tertarik nak beli produk ni bila kawan aku Ida tunjuk satu artikel pasal produk ni punya khasiat iaitu BlinQ Beauty Bar(sabun) dia sesuai dengan kulit aku yang terkena racun produk yang dah lama aku tinggal kan..seksa woo ada  racun ni lagi dalam kulit, kulit jadi tak cun ( padahal aku cun taw, erkkk perasan ko pija) degil sgt nak keluar..penat ko taw...Kira kulit yang terkena racun ni kena detoks balik kulit tu bagi jadi normal balik.

 Al-kisahnya aku juz tanya sal produk ni, tiba2 aku kata nak jadi agen plak.Erk tiba-tiba kan ko ni pija mcm la pandai jual...haha lantakla janji aku pakai.. Pastu tengok testimoni customer hebat2...ha ape lagi naluri wanita ni cepat teruja sgt nk try memacam, laju2 la aku bank in duit beli benda alah ni... Aku beli BlinQ Nano Serum dengan BlinQ Beauty Bar (Sabun)... Pastu Kak Atie ni (Stokis BlinQ Beauty Shah Alam) bagi aku sampel BlinQ Beauty Drink utk aku promote kt kwn2 dengan flayers skali dia bagi... Tq Kak Atie..Kak Atie ni baik sangat-sangat.. Dia layan je kerenah aku yg banyak tanya..service pos dia pun laju, selaju abg posmen antar brg kat aku, sehari da smpai..hikhik...

Tapi Kak Atie ckp lagi nampak cepat kesan kalo minum BlinQ Beauty Drink dia sekali...ha kan da terjebak..tadi baru bank in utk BlinQ Beauty Drink.. erkk bukan suka-suka nak habiskan duit, tapi nak rawat kulit yang kering dan mengelupas ni.. tak shomey da aku skrg..hukhuk... hope ada perubahan la minum dan amalkan semua ni..result dia aku bagitau next entry da cukup bulan nanti okeh..

Ok aku baru pakai serum BlinQ ni semalam, dua kali pakai masa lepas mandi dan masa masuk tido.. kulit rasa lembut sebab kandungan serum ni ada aloevera dan allantoin yang boleh pudarkan parut dimuka... Pagi ni aku pakai serum lagi dan tepek foundation dan bedak...nampak flawless sket..skali da tengahari ni nampak balik kering kt pipi...tapi tak teruk mcm sebelum ni la...okla tu kan, takkan baru pakai sekali nak result meletop plak kan, maknanye kandungan produk tu mestila ada bahan terlarang kalo cepat sgt result dia... Produk BlinQ Beauty ni korang jgn risau dia halal, ada KKM dan GMP....ada test lab lagi uoll...haha...


Ni yang aku dapat parcel semalam


No comments:

Post a Comment