Monday 25 November 2013

Bacaanku yang tak terbaca....






Hai all...

Pagi-pagi lagi abg khan sudah pusing-pusing dalam opis untuk hantar/jual bahan bacaan ikut selera memasing... Mcm biasa aku nye bahan bacaan mcm kt bawah ni..muahaha... remaja ada...wanita ada..rapi ada...dara aku amek gak...nur kenkadang aku amek gak tgk isi dalam best ke x...ha korang tgk versi aku amek smua cmpur2 kan... remaja yg memang da xremaja la kan, tapi majalah remaja ni aku amek sejak aku sekolah menengah lagi smpai la skrg..dulu aku suke beli sebab ada zodiak kt page akhir.. kalo beli mesti tengok yang itu dulu...apakah sama??...hahahaha....wanita aku boleh la kot dikategorikan..huhu...dara yes ini majalah pilihan aku....rapi ni excited je tgk tajuk depan leh kempiskan perut la..kulit putih gebuss la....konon2 leh la praktikkan.. smpai kat tgn belek2 x smpai 10 minit simpan dalam gobok majalah daa... huishhhh..ayah cukup bising aku beli semua ini korang taw x...sebb dia taw aku xkan rajin nak baca..sebb aku rajin main handphone je..resepi, petua bagai aku cari kat pak google je skrg.... kire da old sgt la beli mjlh smua ni kot..haha..aku pedulik hape..cover majalah cantek cantek...jadi aku nk beli gak...beli la sgt..hutang dulu cukup bulan baru bayar..seb baik abg khan tak kisah..lagi dia tunjuk smua majalah suruh aku beli ada la....memang nak cekau duit aku tiap hujung bulan kan abg khan..seb baik ensem...hahahah..


Add caption

No comments:

Post a Comment